Uslovi kupovine

Uslovi kupovine

 

Uslovi kupovine definišu postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata odnosno reklamacije robe ponuđene na našim stranicama. Isporučilac (Prodavac) je www.srebrnara.rs . Kupac robe je posetilac web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, plati platnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci ili pošti i pošalje narudžbinu Prodavcu, ili pošalje narudžbinu, pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Prodavac putem web prodavnice vrši prodaju proizvoda. 

Sav materijal uključujući I slike koje se nalaze na ovim stranicama vlasništvo je prodavnice. Zabranjeno je svako neovlašćeno kopiranje deljenje I upotreba materijala I slika sa ovih stranica.

Prodavnicom upravlja:

Slađan Mladenović PR Trgovinska radnja Niš

Udarnička br. 4, Niš

PIB 111904135  MB 65735466

Banca Intesa 160-6000000073216-09

Tel. 0677-353-000

e-mail office@srebrnara.rs

Naručivanje

Proizvode možete poručiti na sledeće načine:

* telefonom na broj: 0677353000.

* putem Interneta, na web stranici www.srebrnara.rs

* putem društvenih mreža, na istoimenim stranicama.

Nakon  potvrde, vaša porudžbina ulazi u status obrade u kojoj se utvrđuje da li je traženi artikal dostupan. Period obrade porudžbine je najčešće 1(jedan) radni dan.

Srebrnara.rs ima prava da odbaci porudžbenicu, u slučaju kada je porudžbenica niske vrednosti, I to u slučaju kada je iznos ukupno naručenih artikala niži od 1200rsd. 

Srebrnara.rs može porudžbenicu odbaciti odnosno ne isporučiti robu ukoliko ustanovi da je došlo do zloupotrebe Internet stranice ili utvrdi da su podaci na porudžbenici nepotpuni odnosno netačni. Za naručivanje robe, osobe moraju biti starije od 18 godina.

Plaćanje

Plaćanje se vrši isključivo u dinarima, I to:

*pouzećem, plaćanjem kuriru  u gotovini prilikom preuzimanja robe, 

*virmanski, plaćanjem na našem računu 

Banca Intesa 160-6000000073216-09 

I to putem e-bankinga ili uplatom u pošti ili drugom platnom mestu.

*čekovima građana ( molimo vas da nas kontaktirate ukoliko želite odloženo plaćanje čekovima građana)

*putem administrativne zabrane ( molimo vas da nas kontaktirate ukoliko želite odloženo plaćanje putem administrativne zabrane)

Dostava

Dostava se vrši isključivo za adrese na teritoriji Republike Srbije. 

Ukoliko na stranici sa željenim proizvodom nije drugačije upisano, dostava se naplaćuje po vazećim cenovnicima I to:

Post Express – 295 rsd bez otkupa(u slučaju kad se plaćanje proizvoda izvrši pre samog slanja)

Post Express – 395 rsd ( kada se plaćanje vrši pouzećem odnosno plaćanjem kuriru)

http://www.postexpress.rs/struktura/lat/cenovnik/cenovnik-unutrasnji-saobracaj.asp

Daily Express – 360 rsd bez otkupa (u slučaju kad se plaćanje proizvoda izvrši pre samog slanja)

Daily Express – 480 rsd ( kada se plaćanje vrši pouzećem odnosno plaćanjem kuriru)

https://www.dexpress.rs/rs/cenovnik

Vreme isporuke zavisi od adrese navedene u porudžbenici, za adrese u gotovo svim gradovima na teritoriji Republike Srbije vreme isporuke je 1 ( jedan ) radni dan. Za adresu u manjim mestima vreme isporuke može biti od 1 ( jednog) do 3 ( tri ) radna dana, osim, ako, iz određenog razloga ili zbog više sile, gore pomenuto poželjno vreme isporuke ne može biti ispoštovano.

Ukoliko primalac nije na adresi, kod pokušaja isporuke, ne javlja se na telefon koji je ostavio prilikom prijavljivanja na sistem, srebrnara.rs zadržava pravo da potražuje troškove povraćaja od naručioca. 

Vaša obaveza je da pošiljku po prijemu proverite i odmah po prijemu, a najkasnije u roku od 24h prijavite nepravilnosti na broj 0677353000 ili e-mail  office@srebrnara.rs

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo vas da nas pozovete telefonom na broj 0677353000. U najkraćem mogućem roku obavestićemo vas o daljem postupanju.

Ukoliko želite da se slanje proizvoda obavi na drugačiji način od onoga koji predviđa Srebrnara.rs , isti može biti prihvaćen, međutim u obavezi ste platiti sve povezane troškove.

Vlasništvo nad proizvodima i svi obuhvaćeni rizici prenose se na vas u trenutku kada ih primite.

Namena 

Namena proizvoda je isključivo za ličnu upotrebu. Kupac je fizičko lice koje je kupilo robu od prodavca u svrhe koje nisu namenjene njegovoj poslovnoj ili drugoj komercijalnoj delatnosti.

Molimo vas, da prilikom odabira proizvoda obratite paznju na opis proizvoda I odeljak namena.

Namena moze biti za svakodnevnu upotrebu, I izuzetnu priliku. 

Proizvodi za izuzetnu priliku su po prirodi osetljivi I podložni oštećenjima, bez mogućnosti popravke.

Proizvodi za svakodnevnu upotrebu mogu se popravljati.

Politika reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 0677353000. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate na 0677353000.

Prodavac snosi odgovornost za eventualnu nesaobraznost kupljene robe ukoliko ista ne odgovara specifikaciji I nameni prodavca.

Imate pravo na vraćanje bilo koje robe koja vam ne odgovara u roku od 14 dana od dana preuzimanja pošiljke I to samo u slučaju kada proizvod nije upotrebljavan ili korišćen, odnosno ukoliko nije skinuta ili oštećena zaštitna nalepnica sa samog proizvoda. Trošak povraćaja u ovom slučaju snosi kupac.

Ukoliko je proizvod koji ste kupili neispravan, Srebrnara.rs ga može popraviti ili zameniti ili vam vratiti novac u skladu sa važećim zakonskim propisima, I na način kako je to zakonom definisano.

Obzirom na prirodu I dimenzije proizvoda, kao I materijala od kojeg su proizvodi izrađeni, gore pomenuta nesaobraznost ne podrazumeva fizičko, hemijsko Ili termičko oštećenje, ispadanje cirkona ili kamena, druga oštećenja nastala neadekvatnom upotrebom proizvoda, potapanjem proizvoda u kiselinama ili bazama,gubitak sjaja,  kao I  tamnjenje proizvoda usled alergije, lošeg održavanja, ili usled promena u organizmu osobe koja koristi proizvod, troškove otklanjanja nedostatka u ovim slučajevima snosi kupac.

S obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora, te razlike u percepciji boje od strane ljudskog oka i slično ne možemo garantovati potpunu saglasnost boja naših proizvoda sa bojama kako ih korisnici vide na ekranu svog monitora.U takvim slučajevima reklamacija nije opravdana. 

Pravo na povrat odnosno reklamaciju kupac gubi i u slučajevima neovlašćene dorade proizvoda ili zahvata na proizvodu od strane treće neovlašćene osobe.

Potrošač izjavljuje reklamaciju na nesaobraznost robe prodavcu.

Uzimajući u obzir prirodu robe i svrhu zbog koje je potrošač nabavio, opravka ili zamena mora se izvršiti u primerenom roku bez značajnih neugodnosti za potrošača i uz njegovu saglasnost.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila poručenim proizvodima a, naročito troškove rada, materijala, preuzimanja I  isporuke, snosi prodavac.

Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost proizvoda neznatna.

Kupac ima pravo da raskine ugovor, ako ne može ostvariti pravo na popravku ili zamenu, odnosno ako prodavac nije izvršio popravku ili zamenu u roku ili ako prodavac nije izvršio popravku ili zamenu bez značajnih neugodnosti za potrošača. 

Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti, potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor, a popravka je moguća uz izričitu saglasnost potrošača. Po isteku roka od 6 meseci nesaobraznost robe u trenutku prelaska rizika dokazuje potrošač.

Reklamaciju možete izjaviti u skladu sa važećim zakonskim propisima, na sledeće načine: 

1. Telefonom na broj: 0677353000

2. Elektronskom poštom, na elektronsku (email) adresu prodavca: office@srebrnara.rs

3. Pisanim putema na adresu: Slađan Mladenović, Udarnička 4, 18000 Niš

Prodavac je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije sa izjašnjenjem o podnetoj reklamaciji I predlogom za njeno rešenje.

Prodavac je  u obavezi da postupi u skladu sa predlogom za rešavanje reklamacije, samo ukoliko je prethodno kupac dao saglasnost. Kupac se mora izjasniti u najkraćem mogućem roku od dana prijema predloga za rešavanje reklamacije, a kako bi prodavac mogao da reši reklamaciju u zakonskom roku. Neblagovremeno davanje saglasnosti kupca smatraće se jednim od objektivnih razloga zbog kojih prodavac nije u mogućnosti da udovolji zahtevu kupca u zakonskom roku.

Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu kupca u roku koji je dogovoren, dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti kupca i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, koju će kupac dati u najkraćem mogućem roku. Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.

Reklamacioni list možete preuzeti 

 

Po prijemu robe Srebrnara.rs će vratiti celokupan iznos novca ili će zameniti oštećeni proizvod.

Reklamacije koje se šalju paketnom distribucijom moraju biti propisno zapakovane u kartonsku ambalažu. Sve reklamacije koje su neprikladno zapakovane i kod kojih je došlo do vidljivih mehaničkih oštećena prilikom transporta neće biti preuzete nego će biti vraćene pošiljaocu.

 

POLITIKA PRIVATNOSTI

ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA

Da bismo uspešno obradili Vašu narudžbinu potrebni su nam Vaše ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć tih podataka bićemo u mogućnosti da Vam isporučimo željenu robu.

U tom smislu od Vas samo tražimo osnovne podatke koji su nam neophodni za sprovođenje ,,online”, prodaje, odnosno podatke koje će nam omogućiti da Vas, u skladu sa propozicijama Srebrnara i dobrim poslovnim običajima, informišemo o svemu što može doprineti poboljšanju naše usluge, sa jedne, te povećanju Vašeg zadovoljstva našom sulugom, sa druge strane..

Konačno, svi podaci koje prikupimo kroz ,,online” prodaju, uključujući i podatke o proizvodima koje naši kupci traže i kupuju, odnosno stranicama koje posećuju, biće pažljivo analizirani i obrađeni, a isti će biti iskorišćeni za poboljšanje naše ponude kao i izgleda naše stranice, sve u cilju omogućavanja jednostavnije, sigurnije, brže i udobnije kupovine.

Vaši podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su podaci nužni za obavljanje posla, pa se ovim obavezujemo da prikupljene podatke nećemo koristiti u bilo koje druge svrhe, niti ćemo iste učiniti dostupnim bilo kojem trećem licu. Svi zaposleni su svesni značaja čuvanja tajnosti podataka i odgovorni su za poštovanje ove Politike privatnosti.

Potrošač garantuje za tačnost i istinitost svih informacija poslatih Prodavcu i odgovoran je za pristup svom sistemu i zaštitu svojih korisničkih informacija i lozinke.

Potrošač može dati saglasnost Prodavcu da ga obaveštava o svojim novim ponudama, akcijama i sniženjima na broj telefona i e-mail adresu. Potrošač u svakom trenutku, slanjem zahteva u pisanoj ili elektronskoj formi , može povući svoju saglasnost posle čega neće dobijati pomenuta obaveštenja.

 

Pored navedenih prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci traže i kupuju, kao i o stranicama koje posećuju. Te podatke koristimo da bismo poboljšali ponudu i izgled naših stranica, i omogućili Vam jednostavnije korišćenje, sigurniju i udobniju kupovinu.

Pregledano